Ready for take off... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merel Ensing - WaarBenJij.nu Ready for take off... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merel Ensing - WaarBenJij.nu

Ready for take off...

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

29 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hola!

Daar zit ik dan... zondagmiddag, de laatste dingen te regelen. Dan denk je dat je aan alles hebt gedacht... Nog een paar kleine dingen, maar dat valt dan altijd even tegen. Ik kan ineens geen ticket naar Amsterdam meer vinden... dat wordt nog wat!! Een ding is zeker, ik kom terug voor de bruiloft!! Gelukkig ben ik morgen vrij om echt de laatste dingen te regelen... ;)

Ik ga een mooie reis maken, veel zien en veel beleven. Ik ben blij dat ik het met jullie kan delen.
Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden en vooral veel foto's te plaatsen. Ook zal ik op facebook af en toe wat updates geven. Ik hoop dat ik daar, in de email en what's app ook lees hoe het met jullie is!
Want ook al loop ik daar elke dag rond op mijn slippertjes (of godnikes...) stiekem ben ik heel jaloers op de mensen die nog gaan wintersporten en helemaal als het hier zo hard gaat vriezen dat er op de sloten geschaatst kan worden! Take pictures for me!!!

Voor nu... Hasta la vista!











  • 29 Januari 2012 - 17:55

    Mickella:

    Ik ga je op de voet volgen!!! Natuurlijk inspiratie opdoen voor onze reis :-) Heeeeel veel plezier daar. xx

  • 03 Februari 2012 - 12:12

    Esther:

    En? En? En? Hoe was je start? Alles goed?

  • 11 Februari 2012 - 17:17

    Marianne:

    hai Birdy. Ben benieuwd naar je verhalen.èn je foto's !!
    Zal op Google earth kijken hoe t is in Belize. Dan reis ik ook met jou een beetje mee..!!
    Hier vriest t dat t kraakt, maar dat ik morgen over. Ik heb mooie foto's gemaakt van het IJsselmeer.. nu IJSmeer...je zult ze nog wel zien.
    xxx liefs, je mammie.

  • 11 Februari 2012 - 17:51

    Es Je Zus :

    He lief zusje ben bly dat je t zo naar je zin hebt we missen je wel hoor laat je gauw weer wat van je horen en fotos enzo nou tot gauw mis je dikke knuffel kus je zus xxxx

  • 12 Februari 2012 - 15:18

    0ma:

    lieve merel,fijn dat het 1ste berichtje er was.
    ja het is hier berekoud geweest maar nu valt de dooi in.
    jij geniet daar van zalige warmte.
    we volgen je reis,liefs opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 29 Jan. 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 25631

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 22 Mei 2012

A bird in Latin America

Landen bezocht: